Coca-Cola stopp!

Som många vet har jag länge varit sjukligt beroende av cola, och nu när vi har kursen nutrition blir man lite extra skrämd, så nu ska jag försöka sluta. Första dagen utan cola var igår, så jag ska se hur länge jag klarar mig! Jag har lagt en vadslagning på facebook och som frågar hur länge jag skulle kunna klara mig. Jag själv kan ärligt inte säga eftersom jag får min skov ibland och bara måste ha cola. Jätte jobbigt.

Klarar jag detta så ska jag även dra ned på te. Tänker inte sluta, men ska dra ned. Känner att jag ska testa äta riktigt hälsosamt en period bara för att se om jag får mer energi till saker och ting. Vill göra så mkt i mitt liv men har inte orken kvar många gånger. Måste ha brist på någon vitamin, men vilken ?

Nu ska jag återgå till pluggande. Humpf...


Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till!! Cola är visst svårt att sluta upp med. Hoppas du orkar stå emot suget nu! Att dra ner på teet kan ju vara en ide men inte alls lika nödvändigt som med colan. Börja att sluta använda socker i teet...och sen kanske t o m mjölken.

2011-05-24 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0