Drömmar kan vara en pina!

Drömde en dröm i natt så var så verklig. Alla "scener" i drömmen var precis som i verkligheten, de fanns där på riktigt. Alla människor var som de brukade vara men den enda detaljen som var annorlunda var den värsta (läs bästa) eftersom detta var inte troligt, inte i nuläget iaf.
Avskyr dessa drömmar! Vill att man ska vakna upp å det är sant. Hade varit trevligt
.

Nej, istället vaknar jag upp till min bissara tråkiga vardag. Äter frukost/lunch nu och ska sedan göra mig iordning och gå på jobbet. Ska dit tidigare idag eftersom jag ska prata om min ledighet i sommar. vill till Göteborg mer än något annat!
Vi har redan planerat att bada i havet, gå på något musseum och liseberg. Sedan ska vi se vad som händer. Hoppas jag får träffa John <3 också.

Imorgon ska ja springa milkoloppet och jag är mer nervös än taggad pga av mitt knä! Skit också att den skulle jäklas två dagar innan! :( Var ute och sprang igår, kom 500 meter och seda började knät göra ont. destu mer jag sprang destu mer gjorde det ont så till slut fick jag sluta helt. :( typiskt!

Trist att vara ensam. Vill bli klar med skolan och sedan flytta till mina kära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0