Ekofil.

Tog mig genom Ekofilen idag, mestadel via gång men fick en medalj iaf! =) Yeeah me!

Blir ingen dusch med tanke på att jag blev inte så svettig så nu sitter jag och väntar på att få börja jobba. Känns lite motigt bara, men det är bara att bita ihop.

Ikväll är det eurovision men jag vet inte om jag orkar se det. Har lite sömn-skuld sedan igår som jag måste ta igen, jobbar 7-15.30 imorgon och får tillbaka barnen efter och då behöver man all ork man kan tänka sig!

Blev inspirerad av reggae igår så nu sitter jag och lyssnar på lite blandad musik =) hehe.

Nej, funderar på att städa ur min kyl nu så jag slipper göra det ikväll, eller imorgon.. får se om jag orkar! Gaah vad slö jag blev nu.

men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0