Emma velarn...

Är det något jag är expert på så är det att vela! men ni får säga vad ni vill, i slutändan så blir det alltid bra. Jag har ett riktigt flyt med andra ord. Men när man står i ett vägskäl och inte vet vad man ska välja. inget är bättre än det andra, hur ska man då bestämma sig? Finns faktiskt ett tredje alternativ där! Ta samma väg tillbaka!


Varför tar jag nu upp detta då? Ja, det kan ni ju undra. Än så länge är det en hemlighet, kommer fortsätta som en hemlighet och är ni mina riktiga vänner får ni veta. Så nej, ni kommer nog aldrig få veta sanningen. Bitterfitta? jajamensan!

Okej, detta inlägg blev inte särskilt givande men eftersom jag inte kan skriva om det jag verkligen vill skriva om så skriver jag om något annat. Som detta.

Ikväll ska jag iaf över till Kim och träffa hans syster och pappa och imorgon blir det jobb igen. Skolan går åt pipan så den har jag lagt ned.

tack å adjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0