Komplicerade förbannad liv!

Allt har genast blivit så sanslöst komplicerat. Jag frågar mig själv varför jag ens går ut genom dörren om dagarna? Allt blir bara sjukt jobbigt. Finns bara en jag kan prata med om detta och hon är inte här :(
trist inlägg detta blev men jag kan inte sluta tänka på det. Dessutom är min lägenhet och och ned, tenta på onsdag och torsdag reser jag bort till och med söndag. När ska jag hinna med något? Plus så skulle jag behövt en dusch!


Har kiss på mitt golv dessutom. Råkade sparka till en dumper fylld med kiss, så jag fick kiss över fötter och golv! Barnen skrek och slog varandra och jag är typ bakis (nej, jag var nykter igår) Roligt det där, finns de folk (låt fan ta dem) som dricker kopiösa mängder alkohol, och ändå inte blir bakis. Sedan jag som drack o,7% cider blir dålig dagen efter?  Nu är ju inte detta pga av alkhol utan snarare sömnbristen som kommer när man lägger sig halv fyra och kliver upp för att hämta barnen vid tio...

Har suttit och försökt knåpat ihop en tränings/kost-planering med Andreas men gick inte så där jätte bra med två tjuriga ungar så vi fortsätter på onsdag.

tänkte göra min dagens träning idag genom att städa, men det kommer vara jobbigt, lite svett kommer nog komma ;) nice! :D

Kommentarer
Postat av: tobbe

Städa är alltid lika roligt :) eller inte alls och träning får man som tusan :)

2011-05-29 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0