Livets lotteri

Vad skulle hända om vi inte vågade chansa? Vi hade inte vunnit någonting. Jag trodde jag gjorde ett bra val, att göra det jag kände för, och det har fungerat hittills, men sedan var jag rädd att någon skulle bli sårad. Ironiskt nog var det bara jag själv som blev sårad.
Men som jag har nämnt för en god vän. Det är nu tid för mig att gå vidare.
Satt faktiskt och funderade på om man har möjligheten att börja läsa på distans? För då kan jag ju flytta redan nu men ändå slutföra mina studier! Det hade varit toppen, men då är bra frågan vars jag tänker bege mig?

Kl är strax innan halv nio så det har inte hänt mkt mer än att jag har lämnat barnen på dagis och nu äter jag frukost. Ska skjutsa Andreas på jobbet och sedan själv åka på skolan och studera, har ju tydligen tenta på onsdag. Ser mer fram emot torsdag för då ska jag åka till mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0