meningslöst sex och busschafförer.

Nu vill jag inte att rubriken ska förvirrar er, dessa två saker har absolut ingenting med varandra att göra, för min del. Utan jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle skriva om.

Tänkte börja med just busschafförer och min kärlek till dessa arbetande, muntra solstrålarna! Jag sa till någon av mina vänner en gång. "Är det något jag aldrig skulle vilja jobba med så är det som busschafför" (och på försäkringskassan).
Man kan nästan tro att de so kör buss här i Östersund är folk som verkligen inte fått jobb någon annastans, inte ens Mcdonlads, för Damn vad alla är total inkompetenta, otrevliga och har noll servicemind! Nu finns tack och lov vissa som sticker ut, så det är inte 100 % av busschafförerna som är tappade bakom en vagn, men bra nog nära!
Varför nu denna aggression mot dessa individer? Jo, har du åkt buss någon gång här i Östersund?
Flertal gånger så är de otrevliga mot passagerarna, med absolut ingen anledning alls. Åker ifrån folk, öppnar inte dörrar, kör som idioter så båda barnvagnar och rullatorer välter.
Idag när jag klev på bussen och skulle betala så satt busschaffören med nosen i en tidning. Brydde sig inte att jag steg på. Kollade inte upp och hälsade inte. Tror ni detta gör att jag gillar dem MER?!
Jag har jobbat på mcdondals, då måste man hälsa på gästen inom typ 5 sekunder, om jag inte minns fel?
På mataffärer hälsar de alltid! På bensinmackar hälsar de alltid.
Nej, säg upp 99 % av busschafförstyrkan så kanske folk VÅGAR åka buss utan att få en utskällning...

Sedan till det ämne som jag förstår att ni var intresserade av och öppnade just detta inlägg.
Meningslöst sex. Sex är något fantastiskt, så hur kan detta ens bli meningslöst? Hur hanterar folk detta med just sex? finns det folk som verkligen inte gillar sex? Jo, dessvärre gör de det! Människor, i detta fall mest kvinnor har då haft en tråkig/hemsk upplevelse av just sex och mår riktigt dåligt pga detta.
men meningslöst? Jag vet inte. Om planen att bli gravid och man använder skydd så kanske det är rätt meningslöst? Men för närhet, omtanke och berörning så är det en Pretty good way to do it!


Personen på bilden har inget med inlägget att göra. Word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0