Morgon surr

Sitter och funderar fram och tillbaka. Vars hör man hemma egentligen? Vem är min andra hälft (nu tänker jag inte livspartner, utan nära vän). En som är som en själv som man kan vara sig själv med till 100 %? Finns denna? Känner inte att jag hör hemma någonstans, kanske därför jag vill flytta. gärna till edsbyn/bollnäs, men vet inte hur det skulle vara där.


Sjukt förbannat trött. Vet inte vad det är. vaknade upp och var helsvettig. drömde jag något speciellt, eller är det förkylning på gång?
Aja, hur somh helst. sitter nu här iaf och försöker få i mig en kopp te och två mackor. Någon som vet hur många kcal det är? inte jag heller! brydde mig inte innan så lär nog inte bry mig så avsevärt efter denna kurs heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0