Sen natt, tidig morgon = dålig kombo! Bakis?!

Något så sjukt trött idag! Fick hem tre säsonger av friends igår som jag absolut skulle se. Såg nästan klart på 8de säsongen, får se om jag ser klart på det idag. -stackars andreas ;P

Idag tog vi, och när jag säger vi menar jag mig själv, sovmorgon så nu sitter vi här. Ska klä på barnen, och kanske mig själv, och sedan bege sig till dagis för sen måste jag hem och plugga. Kursen är jätte intressant men eftersom jag har tusen andra saker att tänka på så har inte all min fokus lagt på skolan, dessvärre.

som tur var bestämde sig Kim för att komma hem nästa vecka så har jag iaf lite tid att plugga, trots tre adrbetsdagar, men a girl have to work! Blir svårt att försörja knopparna annars. shit.

Känner mig så sjukt bakis! Det är endast sömnbristen, så tyvärr så har jag inte druckit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0