Tro vad du vill, det är du som har rätt.

Om du vänder andra sidan till kan du till och med råka ut för en massa tillbaka! Låt inte andras åsikter göra dina val, gå din egen väg och gör det du tycker är bäst för din egen skull. Så gör alltid jag, och kolla på mig nu.

Hade jag lyssnat på andra så hade jag aldrig haft två barn, inte studerat och kanske inte ens haft något jobb? Bott i strömsund och levt på bidrag som så många andra.
Jag gör det jag känner för och jag tror att folk störs sig på det, men jag gör det för att jag vet att det är rätt för just mig.
Hade jag brytt mig om deras åsikt så hade jag frågat, roligt nog så lägger de sig i och tror att jag ska rätta mig efter dem!

Nej, jag är 25 år och gör fortfarande som jag vill, så ni kan lika gärna ge upp det där försöket. Jag kommer inte bli som er, tack gode gud för det!

Nu ska jag lämna barn på dagis och sedan på det hemliga besöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0