Vilken natt!

oh boy oh boy ! Drömde om mitt jobb och det var lite läskigt. Nu menar jag mitt bra jobb, inte sunken dunken.
La mig allt för sent igår, som vanligt nu för tiden så nu sitter jag här å är lagomt trött. Äter lite yoghurt och te och ska strax göra mig i ordning för jobb. Ikväll ska jag försöka plugga men min ork har inte kommit ikapp mig men ska se hur det går. Får ju även främmande till natten så vet inte om jag kan plugga, även om jag borde. Bläää. Vill bara ha sommar!

Förutom det så har det inte hänt så mkt sen jag bloggade sist, vet inte om jag gick/pratade i sömnen i natt, kan bara den jag sover med svara på. Vilket var ingen, för den som trodde annat!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0