Barnmisshandel å mys.

Nu sitter jag är kl nio på morgonen och är riktigt trött. och när jag är trött brukar andra mindre roliga egenskaper tränga sig fram, så som tillfällig depression, huvudvärk och taskigt humör.
Barnen vaknade före mig, som vanligt, och härjade i lägenheten när jag låg halvt döende i soffan och jag måste säga att det skötte sig bra, riktigrt bra faktiskt! Jag hörde att det skramlade i köket å då var jag tvungen å se vad som skedde. Då höll M på att plocka ur diskmaskinen å plocka i skåpet. =)

Helgen har varit innehållsrik. Den började med en massa plugg och när jag lämnade in arbetena så var jag tillfälligt nöjd, men snabbt efteråt insåg jag världens största tabbe så nu är jag säker på att jag inte klarade denna kurs! :(
Men annars har jag haft trevligt besök i helgen, riktigt trevligt! Bland annat Thereses och hennes B.
-å på tal om det.. jag har barnmisshandlare! dock inte med vilja! Jag råkde slänga upp en dörr rakt i ansiktet. :(

Nu kollar barnen på "luftens  hjältar" och nu kommer minsta grabben å puffar på mig.

Idag blir det mysfrukost och sedan vet jag inte vad jag ska göra, har lite tentaångest så till veckan ska jag göra väldigt få saker; plugga, träna, sova, och äta. Och andra viktiga behov såklart. Men helt klart värt det. Ska sätta mig å göra en träningsplanering nästa helg om jag har tid, när det värsta med pluggandet är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0