kostanalys å fläskkotletter!

Idag har jag varit dessto mer produktiv än gårdagen. Suttit framför datorn från åtta till halv fyra, skapligt trött å less. Undra om jag lärde mig något?
Har iaf gjorde det mesta nu, och imorgon är det seminarium så får se om jag blir godkänd!
Nu diskar mamma i köket och barnen kollar miumintrollen med Robert. Kanske skönt att få andas ut i några minuter.
Ska kanske träna och sedan lägga barnen.
får se om jag orkar öppna boken något mer idag, tvivlar....


Efter alla dessa vitaminer hit och mineraler dit, så tror jag att jag ska unna mig en film, cola och chips och mysa under täcket i soffan. Helt klart värt det! - trist att ligga själv dock.

Kommentarer
Postat av: Mr Martin

de sista lät bäst... :D

2011-11-29 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0