En sådan dag..

idag är det en sådan dag då jag lätt kunnat stannat hemma å myst med pojkarna.
Jag är på dåligt humör och både jag å minsta grabben har småkänningar på förkylning.
Känner inte för att träffa någon idag, och sedan kan jag inte träna något hårt pga min hals. Har ju cheerleadingträning imorgon som jag känner är viktigare. Ska försöak göra en träningsplanering till cheer denna vecka eftersom vi ska även göra en planering till en kund som vi har fått från skolan. Jätte spännande, men lite läskigt samtidigt =)

Tur att skolan är så pass kul som den är, annars hade jag inte haft någon som helst anledning att kliva upp idag ( barnen sov när klockan ringde)

Okej, något positivt med idag... en dag närmare fredag! Då kommer min vän Hanna å hälsar på ! Love it!

Nej nu må jag borsta allas tänder å bege mig mot dagis.
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0