Grannar!

Grannar kan vara trevliga ibland men i natt var de raka motsatsen, har i natt sovit kanske högst två timmar! inte så där optimalt när man ska ha träningar, barn och ha orken att laga middag efter träningarna! Känns som en lång dag :(
Sedan vet jag inte om jag har mat hemma! Får handla efter träningen.

Idag ska ja ha mina två första träningar för grupperna 5-6 och 7-10 år gamla. Jag är nervös men samtidigt ska de bli kul! Barn är så roliga! min äldsta son ska vara med så jag får se hur han klarar av det. blir det jobbigt så får han vara hemma nästa vecka, om jag har någon barnvakt??


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh stackare, jag vet hur viktig sömn är för att man ska ha ett gott humör. Du får kämpa dig igenom dagen med kaffe o bra musik!

2011-10-02 @ 09:46:45
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0