Underbar vecka med underbara barn!

Många så kallade bloggare säger ofta i början av sina inlägg "Oj, nu var det länge sedan jag bloggade" och då har det kanske gått några veckor, eller kanske månader. För mig har det lite drygt 4 dagar. Men för en person som bloggar flera gånger om dagen så är det en stor paus!

Vad har då hänt de senaste dagarna?
Jag har haft fullt upp med skolan, tränng, träning, träning och barnen, och sedan har jag helt ärligt inte haft lust att blogga, och som många vet så gör jag sällan saker jag inte känner för.

Denna vecka har vi haft träning varje dag plus att jag har haft ett pass med cheer. Denna vecka har jag mått otroligt bra och jag har fått inspiration att träna på ett helt annat sätt än vad jag har gjort tidigare, och detta tänker jag dela med mig.
nyckelordet är; Variation! Fantastisk kul att testa nya saker varje dag, särskilt när det är något riktigt roligt som motionsgympa eller cirkelträning!
Jag har snart klar med träningsplaneringen till småttingarna (om inget annat dykter upp) och sedan ska jag göra klart min rapport så att jag bara kan fokusera mig på den stora träningsplaneringen!

Idag har jag tillägnat denna dag till min barn, men trots detta ska jag ha ett litet möte med Cheer Jenny och ikväll kommer min goda och gamla vän Josefine! Ska bli awesome!

Imorgon är det ytterst osäkert om vad som sker. har iaf barnvakt till Gabriel så att Milo får gå på sin träning, sedan får jag se om jag kan gå på mina egna. Ska iaf gå dit och lämna träningsschemat för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0