1 år, 4 månader, 4 veckor och 1 dag..

och sedan var nykterheten över!

Igår började vi med att lira bowling och jag var sekunder ifrån att vinna! Men jag är en stolt tvåa! Detta är jag grym på! Som så mycket annat, givetvis!
Sedan rullade vi vidare till Olearys, inte för att kolla på fotboll, utan att dansa. Gick väl lite si sådär! Hittade alkohol istället =)

Jag och grabbarna dansade faktiskt till lite skönt musik. Var typ 90'tals musik. Asgrymt! Jag reagerade på golvet, givet!
Tog tidiga nattbussen hem eftersom barnvakten satt hemma å väntade på mig.

idag har jag faktiskt haft en bra dag! nu när jag tänker efter!
Började med att jag fick sovmorgon, tack pojkar. klev väl upp runt åtta kanske. Vi tre låg å trängdes i en 90 cm bred säng. mysigt men varmt!
Sedan upp å äta frullebrulle och vid tolv tiden åkte jag och M till stan för hans absolut första fotbollsträning!
Gick inte alls bra!

Vet inte om jag har nämnt det tidigare, men jag tror eller vi misstänker att M kanske har en bokstavsjukdom. Inte ADHD eftersom han kan vara lugn många gånger, men han har svårt att lyssna och koncentrera sig. Särskilt i större grupper. Så när jag såg honom idag blev jag lite ledsen faktiskt. Som mamma blir man jävligt orolig när man upptäcker något sådant! För om han kanske har någon "sjukdom" så kanske han får problem längre fram i livet, men kompisar, utbildning och jobb. and thats break my heart! Tur vi lever på 2000-talet så det finns hjälp att få!

Efter det jobbade jag på hemtjänsten. gick över förväntningarna bra!
Nu sitter jag här och sa att jag skulle plugga. ja böcker är framme, programet är starta, meeeen.. facebook! haha!
nej, denna tenta blir nog första jag kuggar! OM jag ens får göra den! Skolan har inte registerar mig än!
men det som oroar mig mest är att jag är P-A-N-K! och hyran ska vara betald på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas allt löser sig med pengarna till hyran.



Din son kommer nog få det bra hur det än är, jag tror nämligen att du gör ett fint jobb med att uppfostra dina barn. Sen är nog de viktigaste dom kan få kärlek. Och de verkar du ju ge dem. Sen blir nog allt bra i slutändan.

2011-09-25 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0