Barndoms dröm.

Jag satt, eller sitter fortfarande, och lyssnar på RixFM. Då började jag tänkta tillbaka på när jag var liten.
Vem fick inte frågan "vad vill du bli när du blir stor?" och vi svarade alla olika, och idag har vi helt andra planer. Varför detta? Gav vi upp? Tror vi inte på oss själva?

Många flickor i min ålder ville typ bli veterinärer, och ja... vad ville tjejer bli?
Jag ville bli författare. Det höll i sig länge, jag skrev mycket men ingenting jag visade. Sedan skulle jag välja inriktning på gymnasiet och då blev det media, för jag hade utvecklat min tanke, och nu ville jag bli regissör.
Sedan försvann de tre åren med alkohol, vänner och killar. Ett under att jag klarade gymnasiet. Sedan blev jag på smällen och sedan började jag på idrottsvetenskap.

Men tanken finns fortfarande kvar. Jag vill skapa något ordverk! Jag kanske ska jobba ihop en bok av min blogg, men då med sanningen med allt. Grejen är bara att jag inte alltid själv vet vad jag skriver om!

Innan jag dör ska jag skriva minst en bok, skulle du läsa den? (ljudbok fungerar också)




Nu ska jag strax ut med hundarna och sedan göra mig ordning för kvällen! En god vän kommer upp från uppsala så jag ska träffa honom! Blir mkt kult folk ikväll! och jag ska dansa!
Om hur det slutar kan jag berätta imorgon.
folk lär bara vara äckligt fulla å fetragga på mig.. =/ Ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0