Ett givande samtal!

Hade det mesta fantastiska och givande samtalet idag. <3

M; "hej"
Jag; "hej älskling!!"
M; "Komma hit nu"
Jag; "Nej, jag kan inte vännen, men ska du på bio imorgon? Vad roligt!"
M; "mmm"
Jag "Ska du se Cars då, bilar?"
M; "Ja, aja se tajs då"
Jag; "och äta popcorn! Gott!"
M; "dott!"
Jag; "Du, jag älskar dig!"
M; "ässa dä osså, hedå"




Fått lite feedback på min blogg nu, dock båda anonyma så svårt å dela ut pris=/ tävlingen är fram till nästa fredag, alltså till den 23 september.

Jag ska försöka vara med öppen om vad jag pratar om, dock fortfarande inga namn som nämns.

Kan säga lite, var på date i onsdags och igår, och risken är stor att vi ses ikväll igen. Trevlig typ, men jag är vansinnigt kräsen och väntar med mitt beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0