Fadder-seriös.

Jag måste vara den enda faddern i världshistorien som går hem kl 11 (23, elva!) för att sätta mig och skriva klart en labrapport. Är inte det vuxenpoäng så vet inte jag!


Fick kommentarer om att jag ska blogg OCH tala sanningen. Grejen att det fungerar inte eftersom jag lever ett dubbelspel, och det är bara en person som vet vad. meeeen jag kan säga så här

Grymt snygga IVP nollor i år! Efter kl tolv får till å med vi faddrar stöta på dem, synd de är fyllhundar hela bunten bara..

och där slutde jag vara ärlig....

nu; rapport.


Ja just... kommer ett till inlägg snart, antingen ikväll eller imorgon, detta om alkohol... otippat?

Kommentarer
Postat av: Michaela

japp verkligen ödet! Fick panik och börja storgråta! men de löste sig till slut sen somnade katten i min famn och vi sov hela natten :D Mysigt va de!

2011-09-11 @ 16:40:40
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0