fetdiss och kebab!

Lite osmart av mig å flirta med killar från skolan, blir som svårt å undvika dem senare. Klart denna kille var på oscars igår, jobbigt! men kul hade jag iaf. Har sköna nollor i år på IVP! Fick klä ut oss och sedan dansade vi en massa. Träffade och pratade med ´Johanna också, sker inte så där överdrivet ofta!

Nu har jag sovit, ätit frukost och glömt tandborsten hem. nice. men har bara ett maxtest och sedan ska jag hem, hämta min bok, och här å häpna; jag ska plugga. Eller ja, det säger jag nu, får se hur det är med orken när jag kommer hem. men har sovit mer i natt än igår natt =)

Ikväll blir det hårdrock med syrrorna! Yeeeess! Nu kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0