fulla killar.

Fulla killar är de mest korkade varelserna ever! Jag kan säga vad jag vill, och ändå får jag vad jag vill ha. Nu får jag ju det jag vill ha även när jag inte är på fest, me det hör inte hit.

Idag har jag fått, förutom gratis mat och fika, en kille som gladligen tog på mig skorna och även knöt dem, fick gratis dryck från baren, för det är ju jag! Älskar att vara jag! men en kille som är full å kåt, kan skulle kunna göra vad som helst för en tjej, även fast han inte får något tillbaka. Men han hoppas ju, klart som tusan att han hoppas! Men hos mig kommer ingen längre än just önskan. '

Idag hette jag Sara, 20 år gammal och jag hatar byggare och socionomer. Imorgon, vad blir det då? white trash!


Den enda som får dela min säng, vill inte vara här. ja ni läste rätt. emma sofie har inte fått det hon velat ha....än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0