God morgon världen!

Igår tog jag det kloka beslutet att lägga mig tidigt (läs; 23.oo). Detta av den enkla anledningen att jag längtade efter min säng! Så underbart att lägga sig när man är vansinnigt trött som jag var igår!
Jag drömde ingenting (jo jag vet, man drömmer varje natt, men inget jag minns) så jag måste ha sovit relativt djupt! Underbart!
Vaknade av att min son ropade och letade mig (sov i barnens rum för de hade tagit min säng) och sedan kissade han på mig. Ja det är sant! =/ Men tror ni detta förstörde min dag? Aldrig!

Nu är barnen dumpade på dagis och jag äter min morgongröt och pluggar, ja boken är uppslagen och jag har nog läst två sidor. Yeaay me!

Annars är denna dag endast full med trisstess. Ska plugga, kanske springa en sväng och sedan laga middag. ikväll kommer min vän Odd hit på besök och ska slagga över så då får jag någon att se fast and forious med! Grymt!

Ett stående problem jag har nu; har inga pengar och ingen mat! har bara barnbidrag och lite lön, och det räcker inte ens till hyran. Kul... verkligen kul! OSten är slut, tvättmedlet börjar ta slut, tandkrämen är bara lite kvar i. Mjölken tar slut om två dagar typ. Pengar, ett evigt problem! Men snart ramlar det väl in stålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0