Im back!!! :D

Måster börja med att be om ursäkt, eller vad fan.. varför be om ursäkt. Jag kan förklara mig. Har inte haft tillgång till internet på hela helgen! men nu har min goda vän hjälpt mig så nu är bloggerskan tillbaka!

Vad ska jag börja skriva om? Helgen? Orka?

Hade en rolig diskussion idag. Angående män och kvinnor. Det började med chips och cola och andra god saker. Min kompis sa att det ska aldrig sparas utan ätas upp direkt, eftersom parade han så blev han bara mer sugen. Själv så sparar jag för då vet jag att jag har hemma och blir då inte sugen!
Ja, vi kivnnor vill ha det vi inte kan få... stämmer detta?
Ja, vi vill ha en man! vad får vi istället? pojkspolingar?!



Senaste nytt i min värld...
Ja, jag klarade min uppgift jag har jävlas med, tack andreas.. igen.
Gjorde klart en rapport idag. nästa ska bli klar imåra!

Alltså, varför läser ni min blogg?! händer inget kul i mitt liv! jooo! i fredags.... i will tell you if you ask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0