Morgonbrus.

Återigen är det morgon och jag mår skit, men denna gång har jag ätit bättre. Glömde middagen igår men har ätit frukost nu. Ska ha en lab nu 8.15 och sedan ska jag hem igen. Ska på BVC med äldsta grabben och prata lite om honom, kolla hur han utvecklas, väger etc. Ska bli skoj. det ser jag fram emot idag. Sedan är det fest ikväll, igen.

Jag har jätte ont i ögonen, det har jag haft länge nu. Kanske kolla upp synen igen? äter på tok för lite frukt och andra viktiga vitaminer, så bör bli bättre på det. Men nu är mitt mål att åtminstone äta något!

Ja, roligare så blir det inte. Hoppas jag får tag på lite kort sen igår kväll. Vore grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du så mycket om allt som är fel utan att ge någon förklaring till varför? Varför äter du inte? Varför är allt dåligt? Vill du att folk ska tycka synd om dig eller mår du dåligt på riktigt? Du gör en massa reklam för din blogg men du skriver så att ingen fattar:( hoppas du kommer må bättre snart iallafall.

2011-09-01 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0