Nu är det officiellt!


Jag är nu officiellt världens sämsta mamma! Inte nog för att jag ger dem gröt till middag så förolämpar jag mina barn!
Jag blev så arg på M så jag sa till honom på skarpen "M, varför springer du runt och skriker så hemskt för?" Stackars lilla M svarar då "Men, jag sjunger mamma"

Idag vaknade jag av att klockan ringde kl 7! Eftersom att junior fortfarande sov så stängde jag av klockan å sov vidare. 8.15 kommer M springandes in till mig och skriker "mamma!!! Dossan spyyyyr". jaha... så var den helgen förstörd är det första jag tänker, som sagt, officiellt världens sämsta mamma.

Men det konstiga är att nu är Gabriel precis som vanligt. Pigg och sur och äter som vanligt. Skumt. En vanlig person (speciellt en man) skulle ligga döende i sängen och tycka synd om sig själv.
aja, vi får hoppas att det håller i sig så att jag får gå på nollningsmiddagen ikväll. Hörde rykten om att alla biljetter är sålda! Grymt! Ska bli sköj! och då ska jag byta ut mina converse till högklackat, och mina jeans mot en klänning! Ja... det är sant! Detta bör inte missas! :D

Nu Badar M och G leker med knivar... hoppas ingen från socialstyrelsen läser min blogg...

p.s kom på en till värdelös sak om mig som mamma; Idag sa M åt mig på skarpen "mamma ät mat" (fast på hans lilla brytning) och vad säger jag? "nej M, det räckte visst inte åt mig" - Vad ska jag säga? "nej mamma är vuxen, hon vill inte äta?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0