Om sanningen ska fram..

Om ett år, eller kanske om en månad eller kanske till och med imorgon kommer jag kolla tillbaka till detta inlägg och fråga "vad fan hände?" men nu vill jag, å då gör jag.

Just nu är det bara en enda röra i mitt huvud, och då talar jag inte om skola eller barn, det är ett helt annat kapitel i min värld!

Dont go there! Nej detta är något helt annat. Vad kallar man det? Ehm, jag och ord.. jag vet inte! Aja, glöm det!

Det jag kommer skriva nu är helt uppriktigt, nästan så att jag håller på å ångra mig att jag skriva det just i denna stund, men så här är jag; (tror redan 99 % av er har förstått det)
  • För det första, jag är bestämd, jag vet vad jag vill och försöker verkligen gör det som krävs för att få detta, förutsat att det inte sårar någon (brukar oftast sluta med att jag endast sårar en; Emma)
  • Som punkt nr två tänkte jag gå lite in på punkt ett, jag är jävligt känslig! Jag kan gråta av vad som helst! Idag började jag nästan lipa för att jag myste med en katt! Ja, bara myste. inget konstigt, och DET kunde jag gråta över. Ja, nu vet vi det och det nämns aldrig igen...
  • Jag ljuger inte! Jag ser ingen som helst anledning av att ljuga för att få det jag vill ha. Säger jag sanningen och jag inte får det jag vill ha, fine! Då har jag gjort ett ärligt försök och går sedan vidare. Det jag gör är att ta saker och ting oerhört oseriös, så som min blogg. Men i verkliga livet så behandlar jag människor med respekt, och när dessa två världar krockar, då går det ibland åt helvete!
  • Min blogg är en endast för underhållning och för att jag lider av skrivkramp om jag inte skriver varje dag.
  • Sista punkten, det jag har velat kommit fram till är; Jag blir ytterst sällan KÄR! Säger jag att jag tycker om någon, då ska ni veta att det har tagit mig länge att säga det för jag kan som sagt inte ljuga!



.... en annan sak, jag ångrar ofta när jag säger att jag tycker om någon, för det slutar alltid i skit. Inte konstigt jag blir bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0