Tips från coachen..

... Va aldrig hög på ett flygplan! Inte så många flyktvägar liksom...

Helgalen kväll! Sjukt nöjd att jag gjorde detta!

Började med att vi träffades på McSunk och och pratade i flera timmar! Helt underbara samtal! Om dallrande fläsk, orgasmer och killar. Vad annars pratar man med en väninna?
Efter timmar av svullande rullade vi vidare till bion för att fortsätta det vi två är bra på; svulla!
Blev bridesmaids, på rea! Tydligen något fel på filmen så vi fick gå billigare. ingenting vi märkte av! :)
Helt underbar film! Lite tragiskt bara att jag kände igen mig i så mkt ;P Jag är kanske lite väl bitter!
Äsch, jag kanske inte ska ha en karl?
Jag har ju en bunt här hemma nu! (barn å hundar)

Denna kväll avslutade med ett fint meddelande på motorhuven. Grymt! 5 toastar för arbetet!

Har inte skrattat så mkt på så länge! Tack, detta var något jag verkligen behövde, särskilt idag!

Nej nu har jag fått nog av polisen!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0