Toast!

De senaste tre dagarna har känts som en vecka! Har haft fullt upp från jag klivit upp tills jag ha lagt mig på kudden! Inte underligt att jag drömmer en massa skumt.
Börjar se ljuste i denna Pm-helvetes-tunneln nu iaf. Är snart klar och då ska jag hugga in i nästa rapport! På fredag ska vi ha redovisning, bra att vi är förbereda då... Imorgon ska vi börja planera, bra där!
Imorgon blir en bra dag! Då ska jag viga hela dagen åt studier och hundarna. Kanske ta en långpromenad med en vän?

Ikväll har jag haft en minst sagt intressant kväll. Började med lite smakprov och vitaminer och mineraler och gud vet vad det var. Sedan sunkig middag med trevligt sällskap.
Jag trodde inte att det fanns någon i världen som, så som mig, inte gillade grädde å jordgubbar! Man slutar aldrig förvånas.

Kan inte avslöja för mycket om kvällen, men den får lätt fem toastar av fem möjliga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0