Trisstess-bloggen.

som svar på en kommentar;
Min blogg är inte menat att jag ska skylta med hur dåligt jag mår, utan min blogg är om precis som det är, när det är. Har känt att min blogg har varit rejält tråkig på sista tiden, men allt det roliga har jag inte kunnat berättat av olika orsaker.
Jag äter inte när jag är ledsen. Jag vill verkligen. att svälta sig själv är vansinne! men jag kan inte äta när jag är ledsen, tar en tugga och maten sväller i munnen och jag blir riktigt dålig.
Den riktiga orsaken till att jag mår dåligt, vet egentligen inte många om. Och det kommer jag nog att behålla för mig själv också. Det är inget som någon ska vara ampen över, utan det bara är så.

men till något roligt!
Ikväll ska vi ha fest igen! Jag sitter nu och äter lunch, utan att spy ;) Humm... ja. mer roliga saker berättar jag i morgondagens blogg, så ni får hålla er uppdaterade om min kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0