Varför ragga killar på krogen?

När man bara behöver gå på Gärdin&Persson! Snacka om omvänd tuppen i hönsgården! Killarna märker tjejerna som kommer dit och ger dem bra uppmärksamhet! Varför trängas på en äcklig krog när man bara kan kolla på lister (?) på G&P och killar svärmar runt en ? Varför göra det svårare än vad det är ;P

Haft en grym kväll idag! Blev bjuden på easten palce och åt mig som vanligt proppmätt. Åkte sedan och köpte 6 filmer för 114 kr! helt lätt värt det! bra filmer dessutom!
Åkte och spelade biljard på det mest skumma stället ever! Jag vann inte. Otroligt nog =/ Men jag kan inte vara bäst på allt!


Idag är jag sjuk besviken på en person som jag har fått känslor för, typiskt mig att hitta det där med känslor va?
Kanske ska gå å bli en kall bitch igen och bara köra på tills jag stupar. men here I come Stockholm!

Ja, nu är jag aptrött å ska lägga mig!
Tentaplugg imorgon!

Over and out, skriv något fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0