varnar jävligt känsliga läsare!

Jag, geniet, skulle börja med en uppgift som skulle vara klar i mars, en annan historia. men för att göra denna uppgift var jag tvungen att ha en kamera, så jag lånar mammas kamera och på den var den en gammal film! Antingen från -04 eller 05. Så jävla klockren film!

Älskar samtalen! (kom ihåg att vi var fjortisar allihopa och ibland också onyktra, jaa jag har inte alltid varit nykterist!)

Fredrik "Du vet hans mamma är ju död, johan."
Carro; "när dog hon?"
F; "inte fan vet jag, tror du jag är ett register?"
John; "jag dödade hon" ... "med min snopp"
emma "eller hur!"
John "påstår du att jag har liten snopp?"

Från att någon stackars brud har dött så diskuterar vi storleken på john könsorgan.

Emma "Jag hatar den där turken"
Carro "vilken turk??"
Emma "ja verkligen hatar honom!!!"
Carro "Vem???"
Emma "Ja, men Fredrik"

bör nämnas att fredrik är supersvensk!

Resten av filmen kommer aldrig att talas om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0