5 april - hela paketet

Svartsjuka är den värsta sjukdomen.
med detta vill jag säga absolut ingenting.

Nu har landat i nya lägenheten och jag mår redan mkt bättre. vaknar upp på morgonen och är utvilad, inte mår så farligt illa och är glad. Undra om det var dålig luft i förra lägenheten trots allt? Ångestframkallande lägenhet iaf!

Jag som vanligt har alldeles för mycket tankar och alldeles för lite folk omkring att prata med. Jag har flera goda vänner jag litar på och skulle kunna dö för, men inte många som vet allt om mig eftersom alla bor lite spridda i landet och man pratar allt för sällan, och på så vis vet alla lite var om mig. Men vem känner hela paketet Emma Sofie Wiberg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0