Att du gör detta mot mina barn!!!!!!!!!!!!!!

Det kan verka som jag är lätt att köra med, ni kan snacka skit om mig om ni vill, jag bryr mig inte. Ni kan göra idiotiska saker mot mig, jag vet ändå att det är Ni som mår dåligt och måste hävda er. Ni kan ha era otroligt korkarde åsikter om politik, invandring, pengar och miljö, jag bryr mig, men jag tänker inte försöka ändra era åsikter.
Men trots detta finns det saker som kan göra mig så jävla förbannad! Så jävla förbannad att jag kan tänka på skiten flera dagar efteråt och fortfarnade koka av ilska! Dessa saker kan vara små jävla bagateller för vissa, men för mig är det HELA FUCKING VÄRLDEN!

(ja, jag skriver detta med mensvärk, men det gör det bara mer kraftfullt, inte sant?)

Detta inkluderar det mest dyrbaraste jag har i mitt liv, mina barn. Så akta er, jag är fan inte rolig nu!

Kommentarer
Postat av: sebastian

Akta dig så inte ilskan tar över dig. Det är då bra att prata ut om den och om det finns någon person som går bakom ryggen på dig är det likaså viktigt att konfrontera denne och prata ut om det. Att gå runt med ilska är inte bra. Vet detta från egen erfarenhet

2012-08-08 @ 21:03:57
Postat av: sebastian

Akta dig så inte ilskan tar över dig. Det är då bra att prata ut om den och om det finns någon person som går bakom ryggen på dig är det likaså viktigt att konfrontera denne och prata ut om det. Att gå runt med ilska är inte bra. Vet detta från egen erfarenhet

2012-08-08 @ 21:04:42
Postat av: sebastian

Akta dig så inte ilskan tar över dig. Det är då bra att prata ut om den och om det finns någon person som går bakom ryggen på dig är det likaså viktigt att konfrontera denne och prata ut om det. Att gå runt med ilska är inte bra. Vet detta från egen erfarenhet

2012-08-08 @ 21:07:58
Postat av: sebastian

Akta dig så inte ilskan tar över dig. Det är då bra att prata ut om den och om det finns någon person som går bakom ryggen på dig är det likaså viktigt att konfrontera denne och prata ut om det. Att gå runt med ilska är inte bra. Vet detta från egen erfarenhet

2012-08-08 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0