16 februari - romantik och ilska

Det blir en kort uppdatering om vad som skett i mitt liv den senaste tiden, alltid lika svårt dock.
men för att göra det effektivt säger jag; fantastisk alla hjärtans dag, strul med Östersundsbostäder, plugg och träning.

Sitter just nu hos exet och passar barnen sedan ska jag iväg på Golds gym och träna med min gode vän Sebastian. Ska testa mitt nua preparat och se om man verkligen orkar springa längre och hårdare med det i kroppen, vi får se, vi får se.
Sedan ska jag eventuellt göra lite styrka också. Får se vad jag orkar.
Ikväll ska jag åka hem till Tobbe och se en grymt bra film.

ja... vad ska jag säga, kommer kanske uppdatera om alla hjärtans dag någon gång då mitt egna internet vill fungera, men tills dess får ni bara gissa hur det var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0