7 februari - Mentalt trött

Återigen beklagar för ett tråkigt inlägg.
Dagen idag har varit filmjölk. Klev upp, trött som tusan, tog mig på skolan, hade föreläsning, lunch och grupparbete. Thats it.
Det som har gjort mig vansinnigt trött är min ständiga oro för min vän. Jag står helt hjälplös, och vet inte vad jag ska göra eller ta vägen! Vill bara åka till denna vän och klappa på axeln och säga "Fan, vilken skit du är med om" och sitta där tills denne har gråtit färdigt, neeej men jag sitter fast i torvalla och kan inte göra ett jota!

Väntar snart på finfrämmande, Christofer <3, och då får jag godis... Hehe :)
Nu smärtar min rygg så jag ska göra ordning barnen och lägga dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0