2a Januari - Feber & bränskador

Igår kväll fick min äldsta son plötslig högfeber och det resulterade i som vanligt kräkningar. Fick byta sängkläder, skura golv och barn och sedan hålla ett öga på honom resten av natten.
Trots detta måste jag säga att min natt var Pretty Good :)
fick sova fram till kl elva eftersom minsta grabben också verkade tussig, och detta ledde till att jag fick byta sängkläder igen, eftersom det blev kiss överallt.

Trött och sliten mamma ska koka te, och håller i telefonen samtidigt, som har en band, och detta band lyckades fastna i spisen och kastrullen med hett vatten spills ut! Det positiva med detta är att inget barn var i närheten och golvet blev rent, men det negativa var att jag stod mellan vattnet och golvet.

Nu sitter jag och plågas med min rapport, som måste vara klar innan onsdag kl tolv, vilket inte kommer ske, men jag kämpar vidare.
Väntar även finfrämmande, igen. Det gillas!

Nu ska jag fortsätta med rapporten, eller kolla tv.. ja vi får se vad det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0