3:de Januari - Telefonköp och försvunnet örhänge

Sjukt produktiv dag! Natten spenderades mestadels vaket, lätt värt det, och sedan upp vid halv åtta, gå sovandes över till Kim och la mig i sängen med mina grabbar, och där låg jag fram till kl elva. Bra där. Men behövligt.
Rapportskrivande? Föga!
Sedan gick jag en promenad med Tobbe och åt middag och fikade, packade och drog mig sedan in mot staden. Tåget skulle gå ap-tidigt, så tidigt att första bussen inte hade hunnit gått så jag slaggade i city.
glömde mina örhängen i så under natten någongång försvann den.
Vad mer har skett denna otroliga dag? Sett avsitt från The Big Bang Theory, sjukt rolig serie! :D
och ja, jag gruvade mig för morgondagens resa.... huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0