4:de Januari

Klev upp äckligt tidigt, typ så där kl fem, satt mig på tåget och där var det en barnfamilj med hela tre ungar, som gillade att prata hela tiden, busa och fråga en miljon frågor, som tur var inte till mig! Jag "sov" för att slippe eländet, ja, måste man gilla barn bara för att man har egna? Älskar mina ögonstenar, men sen får det räcka!
kom fram före tidtabellen, som tydligen är ovanligt med SJ, men av min egna erfarenhet så är det vanligt.
Sjukt besviken dock på en av personalen som skällde praktiskt taget ut en gammal dam för att tåget blev tre (ja, 3) minuter försenad pga att hon behöved hjälp med en väska. Riktig dåligt!!!

Väl framme gick vi å åt mat, köpte en jacka, åt mat igen och sedan åkte vill till 7 Tatto och ristade lite i mig. Sjukt ont, och nästan inte värt det, får se när chocken har lagt sig imorgon. Beach 2012!
Förklaringen till just denna är att om man kollar noga så är det stjärntecknena Väduren och Kräftan i början av tatueringen, och fjärillen överst symbolisera flykt och om man håller en fjärill för hårt, kväver man den. Rest my case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0