5:de Januari - Standup och storhandling

Eftersom jag kommer vara ute i svängen idag så tänkte jag att jag uppdaterar redan nu, inte allt för tidigt med tanke på att klockan är redan halv två. Klev upp vid elva, åt toast-frukost (väldigt högt GI - awesome) och har duschat håret, undviker numera att tvätta kroppen, gör som lite ont :P
Vi ska göra något så spännande som att storhandla strax, ÖoB och Bauhouse.
Ikväll ska jag träffa en relativt nyfunnen vän, Martin, och så ska vi (jag, han å Emelie) gå på ett ställe som heter Big Ben och kolla på en standup komiker. Kommer bli mysigt.
Jag är sugen på att gå ut å dansa, men det kanske blir imorgon. Vi får se vad detta leder till. hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0