6 mars - låg-kort uppdatering.

Uppdateringarna är många, orken är låg så vi gör det enkelt;

  • Flytt
  • black
  • skola
  • vänskap


Flytt
Jag är mitt uppe i en flytt nu, märks dock inte så mycket i min lägenhet då ingenting är nerpackat i princip. Detta beror inte på lathet utan av någon så underligt som att jag har inget jag kan packa ned än. Jag har verkligen bara det nödvändigaste. Det stressar mig lite att jag inte kan packa, men ikväll tänkte jag gå genom barnens rum och packa ned de mesta leksakerna utom en låda, där barnen få ha de sakerna de leker med mest. Nu är ju barnen favoritleksak Samsung galaxy så det behövs kanske inte en låda för det :P
Fick goda nyheter igår. Jag kommer att slippa dubbelhyra! woohoo!
- men med detta skapas ett nytt problem. Den 2 april är inflyttningsdagen i min nya lägenhet, den 2 april flyttar Daniel in i min lägenhet OCH jag har barnen helgen innan. MEN jag är ju så vansinnigt bra på att tänka så jag tänkte låna exet lägenhet den helgen, så vi bor där och så försöker jag trycka in så mkt som möjligt i mitt förråd så att jag lätt kan städa lägenheten, så att jag slipper det på måndagen när vi flyttar.
längtar galet mkt tills vi är inflyttad. fin, nyrenoverad lägenhet med uteplats och lekpark precis utanför. blir grymmaste sommaren ever med grillning och lekar !
och det bästa utav allt, ÄNTLIGEN får jag ett eget sovrum. hehe :)
Den TREDJE mars ska vi ha en uppgift klar med skolan. Kul, blir intensvi period nu. Sedan kommer sommaren och då blir det jobb deluxe. Lääängtar till juli, john och göteborg <3

Black
Ja, jag är black. Utan att behöva nämna hur mkt pengar jag lever på nu kan jag säga att jag snart kommer att gå i personlig konkurrs. Jag jobbar på att få in lite pengar från olika håll, samt att dra ned mina utgifter så mkt som det går. Men då är det ju så att jag redan har minimum utgifter så det jag har lyckas dragit in på är att frysa mina sparkonton, sagt upp mitt gymkort och ska nu söka nytt bostadsbidrag.
Jag klarar mig i två månader till men i juni-juli kommer det vara riktigt knapert, så jag upplyser till er alla som läser detta att inte dra med mig på något! Jag vill jätte gärna, men dra inte med mig för jag har verkligen inte råd att unna mig det nu. Apa :( Så länge det inte är gratis då förståss. Att vara ute å leka med barnen =) hehe.

Skolan
Skolan går sjukt tungt just nu, och för att gå tillbaka till förra rubriken, om att jag är black, så kommer jag nu ha en intensvi kurs följt av praktik, så jag har inte möjlighet, egentligen, att jobba något extra för att ordna pengar till sommaren.
Jag har ca en vecka kvar på denna kurs, två uppgifter som skall göras och motivationen är sjukt låg.
Till sommaren har jag endast ett år kvar. Får se om jag kommer slutföra denna utbildning eller hoppa på en ny. Jag tycker att det är jätte kul att plugga denna utbildning, och skulle vilja jobba inom detta, men finns det något jobb?
Jag har funderat på polis, men det ska tydligen vara dåligt betalt, men samtidigt så finns det ju iaf jobb.
och så måste jag flytta till umeå för att plugga.

Vänskap
Ja, jag vet inte vad jag har sagt tidigare. Men jag gick in i väggen pga allt jag hade att göra, saker folk krävde och förväntade att jag skulle göra. Hur som helst, jag bestämde mig att radera allt, och endast behålla mina närmaste och så blev det. så ni som är kvar i mitt liv, Grattis :)



Förutom alla bekymmer är jag lycklig
Christofer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0