En vän.

många säger att det är så förbannat skönt att vara ensam. Att sitta för sig själv och inte göra någonting. "kolla i väggen", eller titta på tv, ta ett långt bad eller dylikt. 
- Jag är inte sån, jag är inte så i huvudtaget. Möjligitvis en gång i månaden. Jag vill inte vara själv, jag tycker det är förbannat tråkkigt. 
 
Jag skulle vilja önska mig en riktig vän, och då menar jag inte en vän säger "Jag finns här för dig" och sedan är helt jäkla värdelös på råd och finns bara där när de vill veta skvaller, nej jag menar en VÄN. En Kompis, en friende... 
En vän som verkligen finns där när man än behöver den, denna vän låter otrolig, så jag har svårt att tro att denna person existerar, så jag kan vara ödmjuk och se lite brister.
men fortfarande, en vän som jag kan ringa när det är något tok, eller när jag har nått kul att berätta. 
En sådan vän har jag inte. 

Kommentarer
Postat av: camilla

Kanske inte en vän, men du har en syster! Våga lyfta på luren bara...;-))

2012-11-05 @ 18:59:42
Postat av: kikki

men, alla borde få ha en sån vän.
Jag trode inte heller att jag hade en sån vän, de visade sig att jag hade visst en de va bara jag som inte kunde öppna mig

2012-11-08 @ 16:11:31
URL: http://bigmamasbaby.blogg.se
Postat av: Anonym

Synd att vi glidit från varandra. En gång var du en av mina närmsta vänner. Nu skulle jag också behöva en vän, men är svårt att hitta såna

2012-11-10 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0