Nov. 02, 2012

Det enda positiva med denna dag är att jag lyckades på träningsvärk sen igår!
Annars så är det skit, ungarna vägrade gå på dagis, jag mår riktigt illa, jag misslyckades med uppgiftsinlämningen igår så nu må ja jävlas med och sen är jag helt ensam i helgen!
jo ska träna med min kund idag. Det ska bli grymt!
sedan har jag tid på hc igen, ett jävla springande dit nu!
må bara säga också att mina barn är söta.
Mutade dem med att åka till biblioteket å läsa bok med utbyte att de städade sitt rum.Alltså inget data- eller tvspel som många andra. Minsta grabben är besatt av böcker, ganska kul för varken jag eller Kim är npgra bokmalar. får väl tacka förskolan i guess!
te å macka å plugg. tjohej



bild sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0