Även denna saga har ett lyckligt slut.

Nu kan vi aldrig att vår saga har ett lyckligt slut. För till skillnad från sagorna så fortsätter även våra liv.
Vi kan istället säga att vi kan avsluta varje kapitel med ett lyckligt slut.
Det jag syftade på är egentligen att jag tror hur jag ska lösa saker och ting.
Jag kan få min hemska saga med ett lyckligt slut, dock krävs det mycket tid och mycket jobb. Då menar jag från min sida.
Jag har mycket att jobba med och jag är beredd på att göra detta. Inte för dig, inte för barnen utan för mig. Min skull. Så att jag en dag kan leva lyckligt, kanske inte med dig, utan med någon som förtjänar mig.
Jag har bestämt att jag ska må bra och det är bara jag som kan påverka detta.
Mår ni dåligt så ta reda på varför ni mår dåligt, i grunden och jobba sedan med det.
 
Jag ska göra något jag aldrig har gjort förut, något jag egentligen inte vill samtidigt som jag vill detta. Att göra detta kommer göra så mycket bra. Och jag vill att du är den första som ska få veta, vill du lyssna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0