Att känna Skuld.

Detta kanske låter löjligt eller klyschigt men jag känner att jag är så tacksam över livet. Att jag fortfarande lever och att jag dag för dag försöker njuta av det mer och mer. Vissa dagar är jag helt vansinnigt lycklig, andra mindre lycklig. Det onda kommer allt mer sällan men när det väl gör det så brakar det till ordentligt. Jag skyller inte på någon annan än mig. Jag har slarvat med min hemläxa och straffet för det blir ett par otäcka nätter. Jag har en plan. En bra sådan denna gång. Jag kommer bli fri detta. En dag i taget. En tanke åt gången. Jag är en bättre version av mig och imorgon en ännu bättre. Jag är här och nu. Livet har allt att erbjuda. Bara att ta för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0