När drömmar blir till verklighet.

Hade två mardrömmar i natt och jag vet inte vilken som var värst!
Den första drömmen handlade om skolan.Jag hade kommit dit och fått till uppdrag att ha två kunder å göra två träningsplaneringar från scratch! Minns hur nervös jag blev plus att jag inte förstod gur det kunde komma sig när jag redan hade tagit examen!
Den andra drömmen var om mitt ex. Vi hade blivit tillsammans igen och allt var frid och fröjd. Sedan en dag fick jag ett krypiskt mail där det stod att han var otrogen! Jag frågade om det var sant och han brydde sig föga. Efter en del korsförhör så kom det fram att han träffade någon annan samt att han ville inte ha mig. Då minns jag att jag försökte slå ner honom.Fick in några riktigt snygga träffar över snoken.

När jag vaknade imorse visste jag inte vad som var dröm eller verklighet. Skolan var ju över iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0