Dagen efter.

För det första så vill jag be om ursäkt för det som snart kommer att hända. Jag kommer lägga upp en lpt å hänvisa till en person, inte likt mig kanske, men den spelades på radion och då kunde jag inte låta bli att tänka på vfår situation. Sedan vill jag även be om ursäkt för att det är Darin, hoppas ni kan ha lite överseende med det! ;P 
 
 
 
Annars igår hade jag en mysig kväll. Först var jag ju hundvakt till min skadade hund men sen kom mamma och hämtade honom och dumpade sedan av mig på bishops där jag mötte om min vän Camilla och hennes kompis. Vi gjorde egentligen inget speciellt igår men det var trevligt, skönt om inte annat, att träffa lite folk och bara vara Emma och inte Emma-mamman. 
Träffade lite kult folk så jag var hemma vid fyra tiden, hade tur att min snälla kompis Robin körde så jag kunde sova hemma (finns det nått värre än å vakna upp hos någon annan dagen efter? tror inte det!) 
 
Nu är jag redo att åka å dansa på julgransplundringen och ska inte tänka på dig, eller jo kommer tänka på dig hela jävla tiden memn what the fuck, får iaf något gjort nu till skillnad från i början i veckan då jag bara låg.... 
 
 
aja.. peace out mother fuckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0