Det var något nytt..

I natt drömde jag att jag och mamma skulle protestera mot något utanför stora kyrkan här i Östersund. Vi hade tagit med oss liggunderlag å sovsäckar. Det var inte det underliga utan helt plötsligt kommer Tom Cruise dit och vill ha mig! Det underliga var inte att han ville ha mig utan att jag ville ha honom! För alla vet ju att han har blåa tänder! (?)
Hur som helst, vill ligger där å ja.. ni vet.. trots mamma ligger bredvid ( hon snarkade å då är hon inte medveten), och helt plötsligt byter min älskare skepnad! Nu är han Kirstin Dust. Tydligen hade de någon relation. Så nu vid detta laget har båda varit otrogna mit varandra med.... mig! Lycko mig?
Sen kommer Tom tillbaka å vi blir påkomna och drar då fram en pistol. Jag som också alltid bär på vapen drar då min pistol och skjuter honom i axeln, då visar det sig att han endast hade en vattenpistol. Dålig dag för Tom Cruise! sen vaknar jag.. jag trodde inte det igår kväll när jag la mig, men fan vad skönt det var att vakna upp!

Innan denna dröm hade jag även drömt att jag var på Greveholm och jagad av mördare. Men tur är så kan jag alla hemliga gångar...
Nej tillbaka till verkligheten... påväg till gymet nu å ska träna på en tenta.

Ha det gött allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0