Läs inte detta om ni ska kritisera.

Att vakna upp i morse var nog det värdelösaste jag någonsin gjort, och nu insåg jag hur tragisk den meningen  lät, men sanningen är den att jag är ledsen. Så när jag är ledsen skriver jag tragiska saker, så just deal with it. 
 
Jag har ingen energi till att göra något av det jag måste göra idag, så som städa och plugga. Äter frukost nu och kollar friends ( det enda som rullar här hemma när jag är ledsen) och sedan ska jag försöka ta mig ett cardiopass. Förbränna lite fett och sedan kanske göra nån lätt styrka. 
 
jag borde skriva på min projektplan men det går skit om jag ska vara helt ärlig. Detta med statistik är inte rikitgt min starka sida, särskilt inte när det var ett år sedan jag läste om detta samt att det står på engelska ( statistik + engelska = grekiska) 
 
Jag saknar dig så jävla mycket och vet inte hur jag ska kunna leva normalt utan dig. Jag hade verkligen sett fram emot ett liv med dig. flytta ihop, gifta mig och skaffa barn, men det är helt bortblåst nu. Att hitta någon annan som kan dela mitt liv med mig känns väldigt avlägset då du har gjort så otroligt mkt för mig. Aldrig förr har jag kunnat litat på någon som jag gjort med dig. Du vet mer om mig än vad någon någonsin har gjort. Jag älskar dig som jag aldrig älskat någon förr. Visst, så säger man väl om alla killar man haft? Men detta är skillnad. vi gjorde inte slut för att någon av hade slutat älskat varandra utan av helt andra orsaker. Det största och vidrigaste orsaken var mig, och endast mig. Jag har lovat mig själv att i år ska jag ta itu med det, vare sig det är med eller utan dig. Detta kommer bli tungt men också en början på något bra. 
snart är jag klar med skolan, jag börjar förhoppningsvis jobba direkt efteråt och livet rullar på som vanligt. Det kommer att gå utan dig, men så jävla mycket jobbigare. 
 
Förlåt mig för det jag gjorde mot dig, jag är hemskt ledsen och önskar att jag kunde göra det ogjort. 

Kommentarer
Postat av: Pehr

Heder att Du kan erkänna något som få vågar. Att de har fel å att de gör fel....
Sen är det ALDRIG ens fel att två bråkar....man har nog lika stor skuld i det. Även om det inte varit bråk så dess effekter beror inte bara på ena sidan.
Jag hoppas det innebär att Du får det bättre i framtiden.

2013-01-08 @ 21:38:34
URL: http://pehrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0