De säger att det går över....

Jag ber om ursäkt för att jag gör det uppenbara, att lägga in en musikvideo.
Vet att flera tycker det är klyschigt eller kanske löjligt. Att det är ens egna ord och känslor som är intressant, inte någon popvideo
Jag kan uttrycka känslor, men jag är inte särskilt verbal. Egentligen.
Men nu kan Petra dela med sig istället..
 
 
 
Med detta säger ja; Jag kommer närmare mitt mål. Mitt nyårlöfte faktiskt, och det är att finna mig själv och må bättre, eller fel av mig.. att må BRA. Så bra att jag inte behöver någon annan än mig själv som sällskap.
Livet suger många gånger, men jag vinner över det varje dag och det tänker jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0